LinkinGames to cykl meetupów organizowanych z myślą o developerach i wydawcach gier video oraz osobach zaangażowanych w proces ich tworzenia, dytrybucji, sprzedaży i marketingu. LinkinGames stanie się platformą wymiany doświadczeń i edukacji dla wszystkich, którzy planują utworzenie swojego własnego studia lub myślą o rozwoju istniejącej działalności. Podczas meetupów skupiamy się na biznesowych i prawnych aspektach branży GameDev – pokazujemy między innymi na co uważać w kontaktach z wydawcami, studiami filmowymi, inwestorami, jak zabezpieczyć swoje IP do gry, jak efektywnie rozliczać podatki, optymalizować koszty, w jaki sposób myśleć o założeniu spółki (i jaką spółkę wybrać), itp.
W ramach LinkinGames zapraszamy również do dyskusji doświadczonych przedstawicieli branży, którzy chętnie podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu studia developerskiego, funkcjonowania wydawcy, perspektywy inwestora.
O czym będziemy rozmawiać:
- biznes GameDev od podszewki,
- jak rozmawiać z wydawcami i sprzedać swoją grę ale nie oddać IP,
- co Hollywood ma wspólnego z GameDevem,
- jak działać, żeby nie mieć problemów z prawem ?
Jeżeli jesteś fanem, indykiem, developerem, „jutuberem”, wydawcą lub inwestorem – wpadnij i podziel się swoimi doświadczeniami. Najważniejszy jest networking i rozmowa (także w realu).
Jeżeli chcesz opowiedzieć community o swoich doświadczeniach pisz do nas na: linkingames@linklaters.com
Meetup organizowany jest przez zespół Video Games Law Practice kancelarii Linklaters i odbywa się w Warszawie. Wydarzenia są bezpłatne.
Najbliższe wydarzenia:
LinkinGames Meetup #1 – Tips for GameDev Newbie / Porady dla „świeżaków”
Podczas pierwszego meetupu na warsztat weźmiemy tematy, z którymi młode studia mają największe problemy – jak sprzedać grę, tak aby nie wylać dziecka z kąpielą…
- Jak rozmawiać z wydawcą? Dlaczego nie możesz podpisać umowy zanim nie zobaczy jej prawnik (zwłaszcza jeżeli sprzedajesz coś za ocean!) Michał Pękała, Linklaters
- Temat niespodzianka. Magda Tomkowicz, Co-Founder, Reikon Games
- Networking, Pizza i %
- Dlaczego spółka cywilna to ZUO – w jakiej formie prowadzić studio? Marcelina Szwed-Ziemichód, Linklaters