Interakcje – Jak zaplanować i ukończyć pierwszy projekt

Już od 2 tygodni mamy nowy rok to i czas na pierwsze Interakcje w 2020 ♥

Już 23.01 będziemy gościć Krystiana Muche ze studia Pigmentum Game Studio.
Z pewnością każdy z Was marzy o stworzeniu własnej gry – i to nie byle jakiej! Następca Diablo, drugie World of Warcraft, lepsze League of Legends. W końcu to tylko trochę kodu i grafiki, co może pójść nie tak? Pełni energii zaczynacie pracę, dodajecie nowe ficzery, projekt rośnie, a końca nie widać. Ostatecznie po paru miesiącach tracicie motywację, a projekt umiera. Jak więc uniknąć wypalenia i szczęśliwie ukończyć projekt? Na podstawie naszych doświadczeń z „Indygo” przedstawię etapy tworzenia projektu oraz opowiem jak dobrać rozmiar i gatunek gry do możliwości zespołu. Skupimy się na aspektach niezbędnych do ukończenia swojej pierwszej gry tak, by nabrać doświadczenia i sprawdzić, czy game dev jest dla Was…

Patronem medialnym jest PIXEL.
Wstęp otwarty dla wszystkich oraz bezpłatny 🙂

Więcej informacji w linku poniżej:
https://cdv.pl/wydarzenia/spotkanie/jak-zaplanowac-i-ukonczyc-pierwszy-projekt/