AI x GAMEDEV: Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę gier wideo?
AI – dwie najmodniejsze litery ostatnich miesięcy. Sztuczna Inteligencja towarzyszy graczom od dawna, ale teraz objawia się w zupełnie nowej formie. Nie ma wątpliwości, że wraz z powstaniem nowych narzędzi praca w wielu branżach ulegnie znaczącej zmianie. Jak oparte na AI rozwiązania wpłyną na proces tworzenia gier? Czy niektóre zawody związane z gamedevem znikną, a może wytworzą się nowe? Czy SI zniszczy proces kreatywny, czy raczej będzie służyć pomocą i pozwoli obniżyć koszty tworzenia gier, dając twórcom więcej czasu na realizowanie swojej wizji? To tylko niektóre pytania, nad którymi pochylą się uczestnicy bezpłatnej konferencji AI x GAMEDEV.
Prelegenci
- Krzysztof Justyński – Technical Director, Fool’s Theory
- Konrad Czernik – Art Director, One More Level
- dr Monika A. Górska, LL.M. (Partner) i Lena Marcinoska-Boulangé (Partner) – Wardyński i Wspólnicy
- Maciej Sosnowski, Head of PR, better. gaming agency
Strona oficjalna wydarzenia i bezpłatne zapisy.
Agenda
10:00 – 10:10
Otwarcie konferencji
10:10 – 10:45
Jak AI wpłynie na promocję Twojej gry
Maciej Sosnowski, Head of PR, better. gaming agency
10:45 – 11:30
W labiryncie AI – czym ryzykujesz korzystając z AI przy tworzeniu gier?
dr Monika A. Górska, Radca Prawny, Partner, Wardyński i Wspólnicy
Lena Marcinoska-Boulangé, Adwokat, Partner, Wardyński i Wspólnicy
11:30 – 12:00
Nowe stanowiska pracy w branży gamedev
12:00 – 13:00
Przerwa Networkingowa
13:00 – 13:45
Prelekcja Google Polska
13:45 – 14:30
Generowanie świata za pomocą AI
14:30 – 15:50
Zmiana procesu produkcyjnego w świecie AI – panel dyskusyjny
Krzysztof Justyński, Technical Director, Fool’s Theory
Konrad Czernik, Art Director, One More Level
15:50
Zakończenie konferencji