Wygląda na to, że zagramy jeszcze w tym roku.
Przedwcześnie dowiedzieliśmy się nie tylko o kolejnym wydaniu pierwszej części gry (tym razem ochrzczonej mianem Platynowej Edycji). Najwyraźniej falstart zaliczyli również marketingowcy, którzy reklamy tytułu wypuścili o dzień za wcześnie. Niemieckojęzyczny spot wraz z fragmentem rozgrywki oraz datą premiery ustaloną na 7 grudnia można było zobaczyć na Twitchu (dzięki, CD-Action!). Bannery promocyjne miały pojawić się także we włoskich mediach, a nawet w oficjalnym sklepie Sony.
Looks like Dying Light 2 is definitely coming out this year, went to the store and here you go #DyingLight2 pic.twitter.com/k2jshCjYVE
— DAMMY🇬🇧🇳🇬 (@Senpai_dami) May 27, 2021
Pewność będziemy mieć najpewniej dziś wieczorem. Na godzinę 21.00 Techland zaplanował pokaz intrygujących materiałów (czyt. najpewniej prezentację rozgrywki z Dying Light 2). Wydarzenie zostało zresztą zapowiedziane za pomocą tzw. wysyłek kreatywnych, które trafiły do redakcji branżowych. PolskiGamedev.pl również coś takiego otworzył oraz, po połączeniu kropek, odkrył tajemniczy przekaz.
Pozostaje zatem czekać – mamy do Techlandu wiele pytań, bo też nie wszystkie zagadnienia firma chce poruszać sama z siebie. Transmisja odbędzie się na na kanale studia na Twitchu.