Techland chwali się sprzedażą. Tymczasem Glass Cannon Unplugged rusza z promocją planszówki!
Jak podaje PAP Biznes: łączna sprzedaż obu odsłon parkouru z zombie przekroczyła 30 mln egzemplarzy.
Ostatnie dane na temat zbytu wrocławianie podawali w kwietniu ubiegłego roku („jedynka” – 20 mln, „dwójka” – 5 mln). Tym jednak razem studio nie podzieliło się konkretnymi wynikami obu części dylogii.
„Mamy ambitne plany, by nie tylko rozwijać i tworzyć nową zawartość do gry, ale chcemy również trafić do innych mediów i obszarów rozrywki”
– zapowiedział Oleg Klapovskiy, techlandowy CPO. Wiadomo, że chodzi mu m.in. o zaanonsowaną w lutym ubiegłego roku planszówkę, za którą odpowiada Glass Cannon Unplugged (Frostpunk: The Board Game). Firma ruszyła właśnie z promocją swojego projektu.
Z linkowanego wpisu dowiadujemy się, że w adaptacji pojawią się najważniejsze mechanizmy rodem z cyfrowego pierwowzoru (parkour, dynamiczna walka, eksploracja miasta, cykl dnia i nocy)… jednak szczegóły ich przeszczepu są na razie owiane tajemnicą.
Więcej mamy dowiedzieć się z transmisji na Twitchu Techlandu (wystartuje ona dziś o 19:30).