Skamieliny wciąż czekają na odkrycie.
W ciągu 96 godzin od debiutu gra Pyramid Games znalazła 13 tys. nabywców. Nie pozwoliło to studiu na odzyskanie pieniędzy wyłożonych na produkcję, testy i lokalizację (budżet gry wyniósł ponad milion zł), ale niech żywi nie tracą nadziei! Zespół zapowiedział, że na wishlistach udało mu się zebrać 108 tys. zapisów; w dodatku w bliżej niesprecyzowanej przyszłości build ma się ukazać także na konsolach Microsoftu i Sony.
Pyramid Games podzieliło się także innymi, ciekawymi statystykami. Konwersja z list życzeń wyniosła 5%, liczba zwrotów zamknęła się w 2 tys. kopii, średni czas gry to zaś 5 h 10 minut.
Paleontologiczny symulator zadebiutował jednocześnie na Steamie, Epic Games Store i Humble Store, a nieco później: na platformie Nvidia Geforce Now. Po więcej informacji odsyłamy na jego steamową kartą katalogową.
Dotychczas spółka zasłynęła „kosmicznymi” premierami, ma zresztą w planach kolejną (Soyuz Constructors). Równolegle pracuje nad adaptacją „CEO Slayera” Marcina Przybyłka.