Czy gra Iron Wolf Studio zatonęła na listach sprzedaży? A może studio za sprawą tej premiery wypłynęło?
Katowiczanie obiecali nam debiut jeszcze we wrześniu, i słowa dotrzymali! Ich produkcja jest dostępna na Steamie od 28.09, zdążyła już zresztą zebrać całkiem pozytywne recenzje użytkowników (78% „łapek w górę”). Sęk w tym, że jest ich niewiele (65). Pierwsi odbiorcy chwalą równowagę między realizmem a grywalnością, ganią natomiast stan techniczny builda.
Gdy piszę te słowa „peak” jednocześnie grających zatrzymał się na poziomie nieco ponad 300.
Na dobry początek Daedali Entertainment (wydawca) opublikował anglojęzyczny „film instruktażowy”. Dodajmy, że ma być on wstępem do całej serii tutoriali.
Dla przypomnienia: Iron Wolf Studio chwali się wyprodukowaniem „innowacyjnej, międzygatunkowej symulacji”, która pozwala nam zasiąść za sterami niszczyciela klasy Fletcher i zaatakować niemieckioe U-Booty podczas Bitwy o Atlantyk. Zespół przygotował „realistyczne instrumenty i procedury”, ale także możliwość automatyzacji niektórych działań. Warunki podczas bitew są ponoć proceduralnie generowane, a ozdobą tytułu jest „mroczna, tematyczna ścieżka dźwiękowa”.