Wśród inspiracji wskazują na klasyki: Radiant Silvergun i Ikarugę.
Grafika utrzymana w stylu low poly, rozbudowany crafting, tradycyjnie wysoki poiom trudności, moc wrogów, pomysłowi bossowie, interesujący (przynajmniej na poziomie deklaracji) scenariusz. Polskie Korgorus spróbuje nas zdobyć zapowiedzianym właśnie Dark Gravity.
Gra, utrzymana w konwencji technothrillera, zabierze nas do rzeczywistości po V wojnie światowej. Osiem myśliwców rozbudujemy między 17 misjami. Obok kampanii (nieliniowej) pojawi się tryb przetrwania, oba tryby rozgrywki sprawdzimy na trzech poziomach trudności.
Produkcja powinna zadebiutować na pecetach w czwartym kwartale przyszłego roku, nieco później wyląduje zaś na Switchu. Szczegóły na jej temat poznacie za pośrednictwem steamowej karty katalogowej, poniżej publikujemy zaś pierwszy zwiastun.