To dla polskich (i nie tylko) twórców memento: myśląc o swoich markach, warto myśleć szeroko.
Rzecz w tym, że ów „renesans” w weekend przybrał na sile. O ile w dni robocze w produkcję warszawiaków zagrywało się nawet 85 tys. ludzi równocześnie, wczoraj „peak” sięgnął aż 137 tys. odbiorców. I to, nie zapominajmy, tylko na samym Steamie!
Dopowiedzmy, że to nawet lepszy rezultat, niż Wiedźmin 3 notował po debiucie serialu aktorskiego!
Redzi pochwalili się zresztą, że i na innych platformach wzrosty są odczuwalne. W efekcie „każdego dnia Night City odwiedza milion graczy, zarówno nowych, jak i powracających”.
Each day of this week Night City has been visited by 1 million players, both new and returning.
We wanted to use this opportunity to thank you for being with us and playing the game. Thanks, Chooms! 💛 pic.twitter.com/zqggblztF8— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) September 21, 2022
Zapewne rozbudzaniu zainteresowania nie przeszkodziła ani świeżutka aktualizacja 1.6, ani odbywająca się właśnie wyprzedaż.
The Edgerunners Sale is coming to an end — hurry up and grab #Cyberpunk2077 for half the price and find all the iconic Night City spots from #Edgerunners!
The sale lasts until Sep. 25 on @gogcom, @steam, @epicgames, @xbox, @humble & @googlestadia. Until Sep. 28 on @playstation😎 pic.twitter.com/MeVZnnZxXa
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) September 24, 2022
Kolejna okazja, by powrócić do Night City, nadarzy się w 2023 r., gdy na rynku zadebiutuje oficjalny dodatek.