Crystal Canvas: Rusza konkurs dla grafików koncepcyjnych

Który z nich będzie miał najlepszą koncepcję na grafikę? Czyja grafika najlepiej zobrazuje koncept?

Crystal Canvas to konkurs skierowany dla artystów mających na koncie grafiki koncepcyjne/promocyjne do gier wideo, bądź – po prostu – tworzących z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi. Tematem tegorocznej edycji jest „Balans”; a deadline na stworzenie prac upływa 06.10.

Zwycięzcy mogą liczyć na nagrody pieniężne (I miejsce – 600 euro, II miejsce – 300 euro, III miejsce – 200 euro). Ponadto Game Industry Conference przyzna autorom najlepszych rysunków wejściówki dla developerów (developer pass), a 19 zakwalifikowanych projektów zostanie zaprezentowanych podczas Poznań Game Arena. Finaliści otrzymają także zaproszenie do 80 Level Talent, serwisu, który łączy pracujących w gamedevie artystów z firmami, jakie mogą potrzebować ich usług.

Zgłoszenia oceni jury w składzie:

  • David Mullich (reżyser Heroes of Might & Magic, producent m.in. Vampire: The Masquerade – Bloodlines)
  • Greg Rutkowski (freelancer, którego prace wykorzystywały m.in. CD Projekt Red, Riot Games, Blizzard Entertainment, Disney, Ubisoft i Wizards of the Coast)
  • Kate Edwards (przewodnicząca Global Game Jamu, wcześniej związana m.in. z BioWare, Google’em i Facebookiem)
  • Renee Gittins (przewodnicząca IGDA)
  • Tichard Wright (ilustrator, którego prace pojawiły się w Magic the Gathering i World of Warcraft; ma na koncie współpracę z Netfliksem i Take Two Interactive)
  • Tsvetelin Krastev (concept designer, który dołożył cegiełkę do Assassin’s Creed: Origins i The Division 2).

Więcej o konkursie dowiecie się za pośrednictwem jego oficjalnej strony. PolskiGamedev.pl jest patronem medialnym inicjatywy.