Creepy Jar rusza z serią devlogów

W dżungli odnaleźć się trudniej niż na YouTubie.

Autorzy Green Hella oddelegowali do inicjatywy duet Mateusz Gołąb (PR-owiec, wcześniej dziennikarz m.in. Gamezilli i PPE.pl) & Basia Grabska (producentka i marketingowiec Creepy Jar). Co miesiąc na ich kanale mają pojawiać się ekskluzywne materiały. Pierwszy skupia się na przygotowaniach do tegorocznego Gamescomu (i wspominkach z ubiegłorocznej edycji).

Prowadzący zapowiedzieli odpalenie targowego huba, za pośrednictwem którego obejrzymy transmisję z co-opa (i zadamy twórcom pytania) oraz publikację specjalnego zwiastuna, który – domniemuję – może być poświęcony jednej z nadchodzących aktualizacji. 7 sierpnia zaczną zaś publikować tutoriale, które nieco obniżą próg wejścia amazońskiego survivalu.

Przypomnijmy, że choć Green Hell jest z nami od dawna (pojawił się w early accessie niemal dwa lata temu), jego popularność zdaje się nie słabnąć. Przed wprowadzeniem trybu kooperacji (w kwietniu tego roku) warszawiacy chwalili się sprzedażą na poziomie 400 tys. egzemplarzy, już w czerwcu pułap wzrósł jednak do 920 tys. Nie dziwi więc, że Creepy Jar zamierza aktualizować tytuł aż do końca 2020 i że nowa gra studia, Project Chimera, ma kontynuować przyjęty kurs. Anonsując plany przejścia na GPW prezes Krzysztof Kwiatek mówił o niej tak:

– Będzie to zaawansowany symulator rozwoju bazy wraz z elementami survivalu, z perspektywy pierwszej osoby w scenerii science-fiction. Część zespołu została już delegowana do nowego projektu. Zakładamy, że budżet gry będzie większy niż Green Hell.