Wiemy jednak niewiele więcej.
Gliwiczanie mają pewne doświadczenie z wirtualną rzeczywistością (patrz. The Wizards, Alice VR), stąd nikogo chyba nie zdziwi, że chcą ją wykorzystać również w nowym tytule. Poza tym wiadomo, że gra ma bazować na uniwersum Warhammer: Age of Sigmar (które niemal dekadę temu zastąpiło Fantasy Battle) i… to właściwie tyle. Studio nie podało nawet gogli, z których skorzystamy (w prasówce czytamy jedynie, że adaptacja ukaże się na „wszystkich głównych platformach VR”), nie znamy scenariusza, założeń ani daty premiery. Więcej dowiedzieliśmy się o modelu biznesowym i cyklu produkcji. Ta rozpocznie się w IV kwartale tego roku, za pieniądze pozyskane od inwestorów (2,7 mln). „Zdecydowana większość” środków ma zostać przeznaczona na produkcję i marketing.
Dla porządku przypomnijmy, że równolegle Carbon Studio pracuje nad kolejną z odsłon serii The Wizards, The Wizards: Dark Times. Samodzielne rozszerzenie „symulatora czarownika” pozwoli nam odkryć mroczniejsze oblicze świata Meliory, a rozgrywka zaoferuje nowe i ulepszone zaklęcia do opanowania.