Że warto się nimi zainteresować – zaświadczają twarde liczby. Chińskie Bilibili ma 202 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, a w ciągu każdego dnia z platformy korzysta 54 mln ludzi.
Bilibili Summer Game Festival to szansa na dotarcie ze swoją grą do Państwa Środka, zwłaszcza że impreza jest przygotowywana we współpracy z najpopularniejszymi chińskimi influencerami. By pojawić się na internetowym wydarzeniu, wystarczy przygotować bądź chiński trailer gry lub zestaw zwiastun + demo.
Jest jednak i haczyk, trzeba się spieszyć ze zgłoszeniami. Rekrutacja zakończy się 24.06.2021 o godz. 23.59. Zainteresowanych odsyłamy do wypełnienia formularza (dostępnego pod tym adresem).
O to, w jaki sposób przygotować materiały atrakcyjne dla chińskiego odbiorcy zapytaliśmy Damiana Jaskowskiego, współpracującego z Fundacją Indie Games Polska tłumacza i eksperta ds. chińskiego rynku gier. Przygotowany przez niego poradnik pobierzecie w tym miejscu.