Niech ktoś zredaguje to, co mówi do kamery prezes, proszę. I przekaże mu, że naprawdę może zażądać dubla.
Oficjalnie toruńskie studio przedstawiło Achillesa w lipcu, ale była to zapowiedź dość konfundująca. Izometryczny RPG z jednej strony ma bowiem czerpać z Soulsów, z drugiej: „być przystępny dla początkujących graczy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tym typem rozgrywki„. Co to właściwie znaczy?
Ponieważ wczesnodostępny build zadebiutuje już w I kwartale 2022, zespół ruszył z jego promocją. W pierwszym odcinku „Dark Point Games Presents…” Paweł Waszak (prezes i główny projektant) opowiada o swojej firmie.
A choć to krok słuszny (bo o developerach nie wiemy wiele) – wykonanie wyraźnie kuleje. Wywód Waszaka jest chaotyczny, prezes miewa problemy z gramatyką i wykazuje słabość do mowy-trawy. Zacytujmy zresztą:
„Zakładając Dark Point Games, mieliśmy w pierwszej kolejności gracza, dlatego sami jesteśmy graczami i chcieliśmy, aby nasze gry w 100% w pierwszej kolejności były skierowane dla graczy, dla jego przyjemności grania i tego, co w grach jest najlepsze”.
Ponadto dowiedzieliśmy się, że ekipa liczy 20 osób, „wiele” z nich ma ponad dziesięć lat doświadczenia, zdobywanego w Techlandzie, CI Games i Vivid Games. Twórcy obsadzili w roli głównej Achillesa, ponieważ „większość osób go kojarzy”, a że był on wojownikiem, to „od razu na myśl przychodzi, że w grze będziemy toczyć walki”.
Wcale nie po cichu liczymy na szybką poprawę jakości prezentowanych materiałów.