Polska w grze #18: Jak smakuje jam?

Uczestnicy PolyJamu 2020 mieli dwie doby, by grę wymyślić, opracować, przyciąć, wyrzucić, pokłócić się i zacząć od nowa.

Przeszkadzamy im trzykrotnie. Zaczynamy o 19:00 w piątek, na dwie godziny po ogłoszeniu tematu Global Game Jamu („Repair”). Wracamy dobę później, kiedy prace nabierają tempa oraz w niedzielę, na (zaskakująco spokojny) finisz.

Denat, Kacpi i Kostka planują grę o łatającym wieżowce Spider-Manie, ale mają problemy ze sprzętem, oprogramowaniem i członkami zespołu. Marcin i Kaja jeszcze nie wiedzą, czym się będą zajmować. Być może produkcją o naprawianiu przeszłości, być może tytułem, w jakim zażegnamy klęski w Stanach Zjednoczonych albo „multiplayerem o kowalu”? „Multiplayer o kowalu” zamarzył się również Arturowi i Igorowi. Tyle że w końcu wytną z builda drugiego gracza, a dodadzą raytracing.

Gdy już podpytamy uczestników o regułę 4:44, jamowe szanse i pułapki, a nawet o dietę, weźmiemy na spytki organizatorów: Liszę i Swaroga z Koła Naukowego Polygon.

Smacznego!

Wersja MP3 jest dostępna w tym miejscu.

A jeśli chcecie nas przesłuchać za pośrednictwem Spotify’a – zapraszamy tutaj.

Pod tym adresem możecie nas przesłuchać na Apple Podcasts.

PS Wszystkie gry stworzone podczas PolyJamu znajdziecie pod tym adresem. Szczególnie polecamy prace naszych rozmówców: Denata, Kacpiego i Kostki (POWER SAVING SPIDER KOALA MAN with HAMMERS!), Marcina i Kai (Repair the World) oraz Artura i Igora (No Hammer No Job).

AUFL8-37LL2-M6CH6-DQRK5