Syk płomieni, grzmotu ryk podzielone złączy w mig!
O tym, że Alchemist Simulator w ogóle powstanie, usłyszeliśmy w lipcu ubiegłego roku, gdy Art Games Studio ogłosiło współpracę z Ultimate Games. „Symulator alchemika” ma nam pozwolić na warzenie setek eliksirów (od trucizn, po Miksturę Dotyku Midasa), własnoręczne pozyskiwanie składników, naukę przepisów i inwestycje w laboratorium.
Art Game Studio poinformowało właśnie, że wydaniem tytułu (początkowo na pecetach, później: również na konsolach) zajmą się laureaci Paszportu „Polityki”. Poza tym Polyslash ma służyć „wsparciem merytorycznym” oraz „wzbogacić produkcję o nowe mechaniki i funkcjonalności”.
Przy okazji dowiedzieliśmy się, że Alchemist Simulator zadebiutuje w drugiej połowie 2020 (w lipcu była mowa o pierwszym kwartale).
Przypomnijmy, że Polyslash pracuje obecnie nad „ambitną artystyczną grą” oraz dwoma symulatorami – Mech Mechanic Simulatorem oraz Primitive Builder Simulatorem. Spółka planuje również debiut na NewConnect.