Paweł Schreiber i Barnaba Siegel o tym, co dalej z „Pixelem”, „CD-Action”, „PSX Extreme”, Gry-Online, PPE, „Komputer Światem”, „PC Formatem”, Gram.pl i Eurogamerem.
Rozmówcy Mateusza Witczaka (PolskiGamedev.pl) zastanawiają się, dlaczego nie powstały polskie odpowiedniki Kotaku, Polygona czy GamesIndustry.biz, jaka przyszłość czeka media drukowane, a jaka – cyfrowe. Panowie próbują również zdefiniować, czym właściwie jest „publicystyka”, polecają krajowych felietonistów i przekonują, że recenzja wcale nie jest dziennikarskim przedszkolem.
Wersja MP3 jest dostępna w tym miejscu.
A jeśli chcecie nas przesłuchać za pośrednictwem Spotify’a – zapraszamy tutaj.
Pod tym adresem możecie nas przesłuchać na Apple Podcasts.
UPS!
Klucze przez chwile tu były… ale ostatecznie wyemigrowały do zakładki „publicystyka”, do jednego z opublikowanych przez nas felietonów.