Wybaczamy, bo twórcy chcą nam opowiedzieć o dwóch ważnych tematach: ekologii i niepełnosprawności.
Pierwotnie produkcja miała się ukazać 29 listopada, nasz autor uwzględnił ją nawet w ubiegłotygodniowym przeglądzie nadchodzących gier. Niespodziewanie jej debiut przesunięto, nie podając nowej daty premiery. Dziś dowiedzieliśmy się, że Weakless pojawi się na Xboksie One już 13 grudnia, a na Steamie – w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Tytuł pozwala nam się wcielić w dwoje Oplotków, które muszą przywrócić w baśniowym lesie przepływ Żywicy (w wewnątrzgrowym uniwersum: źródła energii życiowej). Trudność polega tu nie tylko na walce z trapiącą krainę Zgnilizną, ale i pozornymi ograniczeniami; jeden z protagonistów jest głuchy, a drugi – niewidomy. Większość zagadek ma się opierać właśnie na ich odmiennym postrzeganiu świata, twórcy zastrzegają jednak, że ich postacie to nie tylko różne typy niepełnosprawności, ale przede wszystkim: różne charaktery. Jak twierdzą:
To, co ogół postrzega za wadę, może się okazać Twoją największą zaletą.
By osłodzić nam zwłokę opublikowano zwiastun, który przedstawia walory bioluminescencyjnego świata (pradawną architekturę, leśne krajobrazy, soundtrack z nutą muzyki etno).