Pierwsze dev diary to okazja, by poznać cyberpunkową wariację na temat stolicy.
Łukasz Hacura (producent wykonawczy) i Marcin Przybyłek (autor książkowego cyklu „Gamedec”) zapraszają nas na wycieczkę po jednym z warszawskich dystryktów. W uniwersum gry (ale też książek i planszówki) dzielnica Low City mieści się pod wysokimi wieżowcami Warsaw City, ale nad ruinami starego miasta (Undercity). Zamieszkują ją ludzie marginesu – oszuści, złodzieje i mordercy. Nie brak tu nocnych klubów i przybytków należących do gangów, a ulice często toną w brudnych deszczach (anomalia pogodowa powstała w wyniku skraplania się pary wodnej pod chodnikami Mid City).
Dla przypomnienia: Gamedec zabierze nas do Warszawy XXII wieku. Większość jej mieszkańców ucieka do wirtualnych światów, nad którymi czuwają tytułowi gamedecowie „oczyszczający” rzeczywistość wirtualną z bugów i oszust zaimplementowanych przez hakerów. Autorzy z katowickiego Anshar Studios obiecują długofalowe decyzje podjętych wyborów, moc linii dialogowych oraz sporą nieliniowość. Ich RPG powinno zadebiutować w 2020 roku. Nad zgodnością gry z literą powieści czuwa Marcin Przybyłek, autor książkowej pentalogii.