Apetyty są jednak większe.
Plan minimum udało się zrealizować, krakowskie studio zebrało za pośrednictwem platformy Smartfunds 0,87 mln zł. Przypomnijmy, że na początku października spółka zapowiadała, że:
– Celem kampanii jest pozyskanie kwoty ok. 1,6 mln zł, przy czym, minimalna kwota poszukiwanego finansowania to 0,8 mln zł, co pozwoli na częściową realizację naszych celów. Przy osiągnięciu kwoty minimum sfinansujemy nowy model funkcjonowania spółki oraz będziemy chcieli zainwestować środki w rozwój naszego zespołu deweloperskiego.
Przkeorczenie progu 1,2 mln miało pozwolić na zwiększenie liczby portowanych tytułów, rozbudowę działu Q&A oraz częstszy udział w targach i imprezach branżowych. Nic jednak straconego, bo zdobycie kwoty minimalnej pozwala kontynuować kampanię do 5 grudnia tego roku. Krakusów wciąż możecie wesprzeć pod tym adresem.
Jak twierdzi prezes Joanna Tynor:
– Pozyskane finansowanie przyspieszy implementację naszej długoterminowej strategii, polegającej na produkcji pięciu symulatorów rocznie i średniobudżetowej gry FPS/Survival FrostFall oraz zmiany formy prawnej spółki na spółkę akcyjną połączonej z debiutem na rynku NewConnect. Wierzymy, że dzięki realizacji tego planu spółka znacząco przyspieszy swój rozwój i w szybkim tempie zbuduje silną pozycję na konkurencyjnym rynku gier.
Przypomnijmy, że Drago Entertainment wróciło ostatnio do życia za sprawą medialnych wrzutek. Studio zapowiedziało dotychczas cztery z pięciu planowanych przez siebie symulatorów (Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator). Zdradziło również pierwsze szczegóły na temat redniobudżetowego FrostFalla, który ma łączyć cechy shootera, przygodówki, RPG-a i survivalu. Więcej o tym ostatnim projekcie napiszemy już wkrótce.