Cykl warsztatów pomoże wam wydać grę, podszkolić warsztat i znaleźć pracę. Oczywiście pod okiem praktyków.
Spotkania mają się odbywać raz w miesiącu w Krakowskim Parku Technologicznym (Kraków) oraz, symultanicznie, w Google Campus (Warszawa). Jak czytamy na stronie organizatora:
W ciągu 8 miesięcy uczestnicy zajęć poznają zagadnienia związane z całym procesem produkcji gry: zaczynając od biznesowych, marketingowych, przez game design, kwestie artystyczne, po technologie i zarządzanie produkcją. Wykłady prowadzone są przez doświadczonych praktyków na co dzień pracujących w czołowych firmach polskiej branży gier: 11 bit studios, Bloober Team, Techland, Flying Wild Hog czy GOG.COM.
Ponadto Roboto Translation pomoże uczestnikom w stworzeniu CV i portfolio, a graficy mogą liczyć na sesje mentoringowe 1-1 oraz warsztaty.
Pierwszy zjazd, „Biznes i publishing” odbędzie się już 26.10. Wśród wykładowców nie brak weteranów, w stolicy będą przemawiać m.in. Marta Adamska (GOG.com), Mateusz Wcześniak (Movie Games) i Tom Tomaszewski (Crunching Coalas), którzy opowiedzą o dystrybucji i budżetowaniu. W Krakowie Jacek Głowacki (Draw Distance) wyłoży pułapki umowy wydawniczej, a Jan Chichłowski (Mindsense Games) – specyfikę wydawania gier na platformach mobilnych. Pełna lista tematów i wykładowców jest dostępna tu (Kraków) oraz tutaj (Warszawa). Zarejestrować możecie się w tym miejscu. (Udział w prelekcjach kosztuje 35 zł).