Nie jest to jednak duży poślizg.
Dead Mage (developer) i 11 bit studios (współproducent, wydawca) poinformowali, że Children of Morta ukaże się na konsoli Nintendo 20 listopada (a więc miesiąc później, niż zapowiadano). Powód zwłoki? Klasyczny. Studio chce wykorzystać dodatkowy czas na szlify.
W opublikowanym na Twitterze oświadczeniu autorzy uspokajają, że październikowa premiera edycji na PS4 i Xboksa One nie jest zagrożona.
Dear Family,
we have an important announcement to make: Children of Morta for Nintendo Switch needs another month.
Thank you for your understanding and patience. 💜 pic.twitter.com/4PolHoToZN
— Children of Morta 🔥 Online Co-op live on Steam! (@ChildrenOfMorta) October 7, 2019
Nawiasem mówiąc – chyba warto poczekać trochę dłużej. Na pecetach Children of Morta może się pochwalić niezłą średnią ocen (według Metacritica: 82%), a na Steamie – uznaniem graczy (86% pozytywnych ocen z 1,2 tys. oddanych głosów). Dodajmy, że na dwa dni po jej premierze 11 bit poinformowało akcjonariuszy, że przychody ze sprzedaży „z istotną nawiązką” zwróciły koszty przeznaczone na produkcję.