To szansa, by zaprezentować się przed kilkusettysięczną publicznością i pozyskać azjatyckich partnerów.
W dniach 14-17 listopada 2019 w Pusan odbędą się targi G-Star, jedna z największych imprez branżowych w Azji. Choć nabór do stref B2B i Indie został już zamknięty, dzięki współpracy organizatorów z Big Indie Pitch oraz Game Industry Conference, niezależni twórcy wciąż mają szansę pojawić się w Korei. I to zarówno w strefie biznesowej, jak i konsumenckiej. Jak czytamy na stronie GiC-a:
Stanowisko Indie obejmuje wystawianie się przez 4 dni targów, 14-17 listopada, w strefie indie na pograniczu B2B i B2C, oraz automatycznie start w konkursie Big Indie Pitch lub PC Indie Pitch. (Więcej o akcji, która możecie ułatwić pozyskanie wydawcy i widoczności w mediach, dowiecie się pod tym adresem – dop. red.).
Stanowiska B2B obejmują wystawianie się w strefie B2B, przez 3 dni targów, 14-16 listpada oraz dostęp do systemu spotkań.Jeżeli będzie takie zainteresowanie uczestników delegacji, możemy z pomocą partnerów zorganizować dodatkowe wizyty w wiodących firmach branży gier w Seulu.
Zgłoszenia przyjmowane są do 12 października na stronie GIC. Delegację wspiera Fundacja Indie Games Polska