gamescom blisko, a deadline jeszcze bliżej! Sprawdźcie opcje dla polskich studiów

Masz cele biznesowe do zrealizowania na gamescomie? Wypełnij formularz dla twórców indie, dołącz do stoiska jako partner albo zostań sponsorem Polish Party!

Koniec lata branżowo przypieczętuje sierpniowy gamescom. Przez trzy dni, w terminie 21.08.-23.08., strefa B2B targów gamescom będzie miejscem setek spotkań biznesowych, pitchów gier i casualowego przybijania piątek ze znajomymi z całego świata. Jeżeli coś z tych opcji jest pożądane także przez Was, czytajcie o opcjach jakie są tam dla Was szykowane. Polski pawilon będzie składał się ze strefy ze stanowiskami dla twórców indie, dedykowanych stoisk dla większych studiów oraz przestrzeni ze współdzielonymi stolikami do spotkań, łącząc strefy organizowane przez PARP i GIC. Środowy wieczór uświetni za to Polish Party.

 

Game Industry Conference wraz z Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych, przy wsparciu IGP, na tegorocznych targach ponownie organizują strefę dla niezależnych deweloperów, w formule wszystkim doskonale znanej: kioski do prezentacji gier, wydrukowany branding, ale też system MeetToMatch dla efektywnego umawiania spotkań biznesowych. Jeśli jesteście twórcami tytułu będącego przed premierą, który chcecie pokazać światu, koniecznie wypełnijcie poniższy formularz. Nabór zostanie zamknięty 19 czerwca 2024 r..

 

Grawitację Polskiego Pawilonu budują jednak też dedykowane stoiska większych studiów, przez ostatnie 10 lat byli tam z nami już prawie wszyscy. Taka oferta, ze stawkami znacząco niższymi od komercyjnych, została przygotowana także w tym roku. Firmy, które chcą dołączyć do wydarzenia wykupując swoje stoiska, zapraszamy do kontaktu. Prosimy o Wasze decyzje w tym obszarze także do 19 czerwca 2024 r., po tym terminie dołączanie firm do stoiska może okazać się utrudnione albo niemożliwe, ze względu na ograniczenia targowe.

Możecie też pomóc, sponsorując Polish Party, które zagości ponownie w Konsulacie RP, w zabytkowym staromiejskim młynie i ma wszelkie szanse być najważniejszym wieczornym wydarzeniem pierwszego dnia gamescomu. Sponsoring to widoczność i promocja dla Was, oraz możliwość zaproszenia Waszych gości, ale też ważne działanie dla całego naszego sektora, bo party nie będzie mogło być sfinansowane bez sponsorów. Tu, podobnie jak przy stoiskach, prosimy o kontakt.