Cztery zapowiedzi i same petardy. Gra od fanów retro na Game Boy’a, dwa tytuły tworzone samodzielnie i podwórkowa lotnicza strzelanina.
Po więcej informacji na temat rodzimych dzieł odsyłam do naszego kalendarza premier. Jeżeli natomiast nie znaleźliście swojej gry w zestawieniu – koniecznie do nas napiszcie (na info@polskigamedev.pl).
Premiery polskich gier (22-28.01):
Aviators (PC)
Aviators VR (Steam VR)
Climber: Sky is the Limit (Xbox One)
Hunt Together (Meta Quest)
RIN: The Last Child (PC)
Nadchodzące premiery (29.01-4.02):
Goat’s Tale Adventure (PC)
Hellcard (PC)
Miniland Adventure (Xbox One, Xbox Series X|S)
Postal: Brain Damaged (Switch)
Project Downfall (Switch, Xbox One)
Zapowiedzi polskich gier:
Legion Of Evil (Game Boy)
Studio Twisted Twice Games kontynuuje swoją nostalgiczną podróż i zapowiedziało autorską grę z gatunku roguelite – Legion Of Evil. Na Game Boy’a. Zamiast tłumaczyć Wam czym ona jest, napiszę tylko, że to takie Vampire Survivors o młodym uczniu czarnoksiężnika. Masa wrogów, ulepszenia i ciągła walka z hordami przeciwników. Tytuł dostępny jest tylko w wersji pudełkowej u wydawcy Limited Run Games, a zamówienie przedpremierowe trwają tylko do 11 lutego. Warto wspomnieć, że to nie pierwsza ich gra dedykowana retro konsolom Nintendo. Wcześniej stworzone Timberman i Fly O’Clock powstały na licencji Digital Melody i są dostępne w wersjach cyfrowych i pudełkowych.
Voidborne: Voxel Madness (PC)
Artur Nasiadko (na Steamie jako Artnas) w wolnym czasie samodzielnie pracuje nad swoją pełną akcji grą FPP – Voidborne: Voxel Madness. Odkrywanie tajemnic zapomnianych cywilizacji w świecie, gdzie ludzkość zniknęła. Artefakty, pozostałości starożytnej technologii, eksploracja i walka z dziwacznymi stworzeniami. A wszystko w całkowicie zniszczalnym świecie wokseli. Data premiery nie została ogłoszona.
Battle of BackYard (PC)
Wracają wspomnienia z dzieciństwa. Może nie był to konflikt między USA a Japonią w czasie II WŚ, ale zabawa modelami w domu i na podwórku. Orion Belt Games przygotowuje grę, w której latać będziemy de facto zabawkami, w bitwach powietrznych pomiędzy siłami alianckimi i japońskimi. Można wcielić się w pilota, strzelca bombowego czy specjalistę przeciwlotniczego oraz walczyć samodzielnie lub w trybie wieloosobowym. Daty premiery brak.
Turbo Annihilation (PC)
Kuba Kruszewski od 9 miesięcy pisze tytuł inspirowany Death Rally, ale z większym nastawieniem na walkę. Zaprezentował światu krótkie wideo z prac, więc nie ma co przywiązywać się do wielu widocznych elementów, gdyż w finalnej wersji ulegną one zmianie. Twórca napisał, że przed nim około 6 miesięcy pracy i powinien być gotowy do uruchomienia kampanii na Kickstarterze. Trzymamy kciuki za ukończenie i wydanie. Kiedy? W nieokreślonej przyszłości.