Jak powtórzyć sukces debiutu lub wyciągnąć wnioski z jego porażki – opowiedzą przedstawiciele Lichthunda (Lichtspeer), Frozen District (House Flipper) i Robot Gentleman (60 Seconds!).
Bartosz Pieczonka wydał w 2016 r. Lichtspeera; tytuł tyleż intrygujący, co nierentowny. Jego studio długo pracowało nad tym, by projekt się zwrócił, dziś ma zaś na siebie aż kilka nowych pomysłów.
Początkowo House Flipper (2018) był hitem cokolwiek umiarkowanym, jednak do dziś rozszedł się on w ponad 5 mln egzemplarzy! Michał Lewandowski twierdzi, że to zasługa troski o tzw. długi ogon i zaręcza, że sequel gry jeszcze nas zaskoczy.
Popularność 60 Seconds! (2015) spadła na Robot Gentleman niespodziewanie. Zespół planował – wspomina Dominik Gotojuch – równocześnie powtórzyć tamten sukces, i iść naprzód.
W nowym odcinku „Polski w grze” praktycy podpowiedzą co zrobić, gdy pierwsza gra (nie) chwyci.
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.
Podcast odsłuchacie także na Spotify.
Partnerami naszych audycji są Totalizator Sportowy, Fundacja Agencji Rozwoju Przemysłu, Fundacja State of Poland oraz Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju.