Edycja rozszerzona Dying Light była dostępna za darmo w Epic Game Store. I okazała się wielkim sukcesem.
Ponad 8 lat od premiery, a produkcja Techlandu cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Oczywiście duży wpływ na to miał fakt, że klienci Epic Game Store grę otrzymali za darmo. Akcja „Darmowy bilet do Harran” odbyła się w dniach 6-13 kwietnia i w tym czasie Dying Light Enhanced Edition odebrało ponad 15 milionów graczy.
The giveaway has ended and you've grabbed 15 mln copies!😱
It’s a great pleasure for us to see that you are still loving the first part of Dying Light and enjoying it through the years.
Welcome to Harran, and hope to see you in Villedor soon!💖#DyingLight pic.twitter.com/C3TmBSIcGz
— Dying Light (@DyingLightGame) April 27, 2023
Studio podało, że ustanowili też nowy rekord grających w Dying Light równocześnie, który wynosi teraz 760 tysięcy. Jak piszą, wynik przekroczył ich najśmielsze oczekiwania, a jest to efekt długoletniego wsparcia. Techland podkreśla, że podobne podejście ma do kontynuacji swojego hitu o zombie.
Zawsze jesteśmy blisko naszej oddanej społeczności i to samo podejście stosujemy w przypadku Dying Light 2: Stay Human. W zeszłym tygodniu wydaliśmy ważną aktualizację “Krwawa Jatka”, która zmienia rozgrywkę, walkę oraz dodaje nowe możliwości craftingu broni. A to dopiero początek – na ten rok i przyszłe lata mamy zaplanowane mnóstwo dodatkowej zawartości – mówi Oleg Klapovskiy, szef działu wydawniczego Techlandu.
Liczba 15 milionów pobranych kopii Dying Light Enhanced Edition robi wielkie wrażenie i warto zestawić je z danymi sprzedażowymi. Ostatniego dnia stycznia tego roku Techland pochwalił się, że łącznie do graczy trafiło 30 mln pierwszej i drugiej części gry. Dokładne dane studio publikowało w kwietniu 2022 roku: Dying Light – 20 milionów, Dying Light 2: Stay Human – 5 mln.