Dokładniej, twórcy pokazali światu mechaniki związane z magią.
Studio The Astronauts opublikowało nowy materiał z Witchfire, w którym skupili się na czarach i żywiołach. Gra jest pierwszoosobową strzelanką, ale graczy w walce ma wspomagać dość rozbudowany system magii. Projektant Karol Krok tłumaczy, że opiera się ona na czterech znanych żywiołach – ogniu, powietrzu, wodzie i ziemi, a każdy z nich inaczej wpływa na przeciwników.
Gracz do dyspozycji będzie miał czary lekkie i ciężkie. Pierwsze są szybkie i ich regeneracja trwa krótko, analogicznie drugie są potężniejsze i wymagają czasu, by móc użyć je ponownie. Witchfire zaoferuje również łączenie negatywnych efektów na wrogach, co oznacza, że np. podpalonego przeciwnika można potraktować innym żywiołem, co przyniesie wymierną korzyść.
To kolejna prezentacja walki w tej grze. Jeśli interesuje Was system broni, to odsyłam Was do pokazu, który został opublikowany miesiąc temu.
Witchfire ma zadebiutować we wczesnym dostępnie na Epic Games Store jeszcze w tym roku. Opóźnienie premiery jest skutkiem przeniesienia gry do półotwartego świata.