Twórcy zaprezentowali dłuższy fragment z rozgrywki Layers of Fear.
Jak informował niedawno Bloober Team, premiera tej gry ma być zakończeniem ery 2.0 i nowym początkiem na drodze do osiągnęcia pozycji światowego lidera horroru. Wraz z Anshar Studios, którzy ulepszali wcześniej także Observer: System Redux, zaprezentowali wygląd i mechaniki w swojej najnowszej produkcji.
Tytuł, łączący dwie części Layers of Fear i dodatek Inheritance, został przeniesiony na silnik Unreal Engine 5. W 11 minutowym materiale wideo zaprezentowano wzbogaconą o ray tracing oprawę, możliwości HDR, a wszystko w rozdzielczości 4K. Warto dodać, że tak jak we wspomnianym Observer: System Redux, scenariusze obu gier zostały rozbudowane.
Najnowszy psychodeliczny horror będzie miał premierę w czerwcu. Produkcja trafi na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Bloober Team aktualnie jest zaangażowany w 10 projektów, w tym trzy, które nie są grami wideo.