Zagadka: jakim cudem niewielkiemu MythicOwl udało się przygotować na premierę pełne udźwiękowienie do 29 (!) wersji językowych!?
Odpowiedź: otóż w Harmony’s Odyssey nie pojawiają się kwestie mówione!
Ale żarty na bok! Studio kazało nam czekać na swoją baśniową grę logiczną od lutego zeszłego roku. W tym czasie pojawiła się ona na paru zagranicznych imprezach (vide EGX w Londynie, Gamescom w Kolonii i PAX West w Seattle), a użytkownicy Steama mogli przy kilku okazjach przetestować jej demo.
Gdybyście jednak nie śledzili projektu szczególnie uważnie, przypominamy: to w istocie zbiór sympatycznych zagadek i minigier. Jako tytułowa Harmonia ułożymy z kostek dioramy, zagramy w „znajdź różnice”, weźmiemy udział w sportowych rozgrywkach z minotaurami czy lokalnej wariacji na temat Pac-Mana. A wszystko to w barwnym świecie, w którym zwierzątka (oraz mityczne stworzenia) borykają się z typowo „ludzkimi” problemami.
To, zdaje się, niezła produkcja dla młodszych, acz i starszakom – zaręczam! – Harmony’s Odyssey może usmażyć na czole jajko. Szczęśliwie: w builda zaszyto trzy poziomy trudności, zawsze też możemy zawezwać kolegów i koleżanki do trybu współpracy (bądź utrzeć im nosy w trybie rywalizacji).
Nie wiem zresztą, po co strzępię język, skoro zwiastun premierowy bardzo zgrabnie tłumaczy założenia zabawy.
Więcej o projekcie dowiecie się z jego steamowej karty katalogowej. Dodajmy, że zadebiutuje on na platformie Valve jeszcze dzisiaj. Edycja na Switcha pojawi się z kolei 27 października.