Wyprawimy się do Szczelin Tartaru, a w nowych dungeonach rozprawimy się z nowymi bossami. Najistotniejszą nowością jest jednak… minimapa.
Wczesnodostępny hack’n’slash od Dark Point Games debiutował w maju. Jego ojcowie i matki obiecywali wówczas podpięcie gry pod kroplówkę z nowościami. Słowa dotrzymali.
Dodatkowa zawartość przynosi – czytamy w informacji prasowej – „wysoce pożądaną przez graczy minimapę”. Ponadto możemy liczyć na dwóch nowych bossów (Tydeus i Pollux), główne zadanie (“Na rozdrożu”), enpeców, podziemia, umiejętności i warianty przeciwników. Zespół chwali się również ulepszonym zachowaniem AI, zrebalansowaniem rozgrywki, płynniejszymi animacjami i odświeżonym systemem kolizji.
Nowiny zgrabnie zapowiada świeżutki zwiastun.
Dodajmy, że opowiedzialna za builda ekipa pochwaliła się zaktualizowaniem „mapy drogowej” (a więc planami na rozwój tytułu).
Więcej o projekcie dowiecie się z jego steamowej karty katalogowej.