W Night City zrobiło się tłoczniej niż kiedykolwiek!
Over 20 million cyberpunks have been roaming the streets of Night City – partying with Jackie and getting to know Johnny, driving around with Panam and diving with Judy, hanging out with River and listening to Kerry’s songs.
Thank you and we hope to see you all in the Afterlife! pic.twitter.com/ifFLhg6npO
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) September 28, 2022
W kwietniu 2022 r. studio informowało o 18 mln sprzedanych kopii, ale przez 5 miesięcy gracze kupili dodatkowe dwa miliony. Spora w tym zapewne zasługa wersji na PlayStation 5 i Xboksa Series X|S (w kwietniu 2021 roku CD Projekt chwalił się liczbą „zaledwie” 13,7 mln egzemplarzy).
Niewątpliwie zainteresowanie produkcją podbił świetnie oceniany serial Netflixa, po debiucie którego po Night City rozbijało się nawet milion odbiorców dziennie. Twórcy i twórczynie przedstawili ponadto patcha 1.6, zapowiedzieli dodatek Phantom Liberty i zorganizowali wyprzedaż na Steamie. Efekty są, jak widać, krzepiące.
Nadal jednak daleko warszawskiemu rolplejowi do szacunków analityków, którzy w lutym 2020 roku prognozowali, że w ciągu roku sprzeda się on w 35 milionów sztuk.