Cyberpunkowa przygodówka dostanie DLC inspirowane 5-letnim RPG-iem i 94-letnim opowiadaniem.
Ostateczna edycja Gamedeca zadebiutuje jeszcze we wrześniu. W rozmowie z PolskiGamedev.pl Grzegorz Dymek (prezes Anshar Studios) zachwala ją następującymi słowy:
– Od ubiegłorocznej premiery działo się wiele: od usunięcia dosyć ciężkich błędów tłumaczeniowych, przez nowe języki, częściowe voice overy (o których donosiliśmy zresztą jako pierwsi – dop. red.), po przebudowane zakończenie. Po debiucie otrzymaliśmy bowiem sygnały, że pierwotne było za długie, niezrozumiałe i za bardzo „cinematikowe”. Dodaliśmy więc kolejne interakcje.
Czego możemy oczekiwać po najnowszej aktualizacji?
– Dodaliśmy dwa DLC-ki, które obiecaliśmy jeszcze na Kickstarterze. Pierwszy jest światem rodem z gry zaprzyjaźnionego Fool’s Theory, a więc Seven: The Days Long Gone. Drugi to dodatkowy wątek krążący wokół mitologii Cthulhu… ale choć idziemy w tamto uniwersum, sprawa jest skomplikowana copyrightowo
– zastrzega. Ponadto możemy liczyć na bonusowych enpeców i tryb rozgrywki (true detective), który ma mocno utrudniać zabawę (podjętych decyzji nie będzie się dało zmienić, wczytując wcześniejszego sejwa).
Edycja pecetowa ukaże się 29 września (świeża zawartość ma być dostępna w formie bezpłatnej aktualizacji), kilka tygodni dłużej poczekają na nowiny posiadacze konsolek Nintendo Switch.
A co obecność na targach daje twórcom i twórczyniom? Ponownie oddajmy głos Dymkowi:
– Targi są tak dobre, jak wysiłek włożony w nie wcześniej. Zawsze powtarzam, zwłaszcza młodym indykom: na takie imprezy jedziesz p-r-z-y-g-o-t-o-w-a-n-y: masz mówionych dziennikarzy i streamerów, a nie oczekujesz, że skoro tylko się wystawiasz, to nagle ktoś zabłądzi na twoje stoisko.
Współczesnym targom towarzyszy steamowy event, co jest dużą wartością. Ponadto: jeśli gra wciąż znajduje się w developmencie, stwarzają potencjał do wprowadzania poprawek. To jest kolejna faza zbierania feedbacku, zwłaszcza że masz pod ręką i cudowną publicznością, i społeczność developerską, od których możesz odbijać swoje pomysły.
Więcej o grze Anshar Studios dowiecie się z jej steamowej karty katalogowej.
Tytuł zaprezentowano na polskim stoisku zorganizowanym przez Fundację Indie Games Polska oraz Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych.