…ale za co?
Odpowiedzi udzielą Grzegorz Like (ex One More Level, teraz: Bloober Team) oraz Karolina Stachyra i Arkadiusz Borowik (ex-CD Projekt Red, obecnie: Techland).
Czy scenariusze gier wideo muszą być przewidywalne? Jak wydostać damę z opałów? W jaki sposób wykorzystać interaktywność medium? Jakie ograniczenia konstrukcyjne nękały Wiedźmina 3? Czy fabułę Dying Light 2 budowano wokół gameplayu?
W pierwszej części audycji z ww. tematami mierzy się Grzegorz Like odpowiedzialny (m.in.) za scenariusze Ghostrunnera, Darkwooda i The Medium (ale również za pewien krakowski musical). Następnie bierzemy na spytki Karolinę Stachyrę (autorkę wątku Krwawego Barona) i Arkadiusza Borowika (który macza palce przy techlandowym „Projekcie RPG”, jednak ma także doświadczenia z telewizją czy radiem).
Podcast odsłuchacie także na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.