Śmiałe posunięcie!
Hodu Games liczy sobie cztery osoby: Piotra Dula, Wojciecha Horzmowskiego, Zuzannę Matejek i Adama Prucnala. Oficjalna strona zespołu jest tyleż lapidarna, co bezpretensjonalna; studio chce tworzyć produkcje w myśl motta „od graczy dla graczy” i celebrować nie tylko własne zwycięstwa, ale również potknięcia.
Debiutancki Chess Corp stawia na modną estetykę cyberpunku i gatunkowy miks. W segmencie „przygodowym” stworzymy własne AI, które postara się rozwikłać zagadkę swojego istnienia (a przy okazji jak najwięcej dowiedzieć się o świecie przedstawionym). Rozgrywka ma się opierać na kilkuset zagadkach szachowych, jakie rozwiążemy w ramach Wielkiego Turnieju (pisownia oryginalna). Bez obaw jednak, gra ma nam przystępnie wyłożyć podstawy.
Brzmi to wszystko intrygująco, a i prezentuje się całkiem niezgorzej. Screeny i zwiastun możecie obejrzeć poniżej. Po szczegóły, już tradycyjnie, odsyłamy na steamową kartę katalogową.