Studio Bad Bones związało się z polskim wydawcą Retrovibe i trochę zmieniło swoje plany.
Wyścigowe roguelite z generowaną proceduralnie trasą już tej jesieni zadebiutuje na PC, a od 13 czerwca będzie na Steamie dostępne demo do przetestowania. Nadal będzie to dynamiczna powietrzna walka z retro grafiką i klimatyczną muzyką synthwave, ale plany co do produkcji uległy sporej zmianie.
„After Burner spotyka Wipeout, zbija piątkę z Mandalorianinem i podaję rękę Mad Maxowi. Proceduralnie generowane poziomy i walki z bossami inspirowane grą Returnal” – reklamują grę twórcy.
Pierwsza korekta dotyczy samego tytułu, który w lipcu 2020 roku brzmiał Verge World: Icarus Rising. Wtedy to informowaliśmy o nawiązaniu współpracy twórców z Garym Winnickiem, niegdysiejszym dyrektorem artystycznym LucasArtsu. Tytuł od początku był planowany na PC i Switcha, ale graficznie przypominał odległe lata 80. i 90. W planach było wydanie go także na retroplatformach, takich jak Amiga, Atari ST, Macintosh, konsoli Sega Genesis czy nawet Commodore 64. Fanowski projekt jednak się rozrósł, zyskał wydawcę, więc priorytetem są sprzęty współczesne.