„Polska Subnautika” próbuje nas skusić długim fragmentem rozgrywki.
O tym, że weterani Techlandu tworzą survival, który czerpie także z „Planety Małp” czy Green Hella, wiemy od przeszło dwóch lat, ale szczegóły na temat Forever Skies poznaliśmy raptem w styczniu.
Dla przypomnienia: zespół Andrzeja Blumenfelda zabierze nas do proceduralnie generowanego świata, który zasnuła toksyczna chmura. Mamy poruszać się po nim na pokładzie personalizowanego sterowca, poszukując surowców, parając się hodowlą, a niekiedy: chwytając za broń. Wszystko po to, by stawić czoła tajemniczej chorobie.
Podczas Future Games Show zobaczyliśmy długi zwiastun, który daje niezłe pojęcie na temat kierunku artystycznego obranego przez Far From Home. Zobaczycie na nim zniszczone wieżowce, tajemnicze technologie, wyładowania atmosferyczne oraz przydatne przy eksploracji narzędzia.
Tytuł zadebiutuje jeszcze w tym roku. Początkowo: we wczesnym dostępie, acz pełna wersja zmierza także na konsole obecnej generacji. Więcej o projekcie dowiecie się z jego steamowej karty katalogowej.