Project Warlock II, Chains of Fury, Postal: Brain Damaged, Blood West, Void Slayer, Deadlink, Shadow Warrior 3, Nazi Busters, Forgive Me Father… W Polsce zapowiedziano masę boomber shooterów. Dlaczego?
Wojciech Mroczek z zespołu Hyperstrange wyjaśni, czemu mowa o „boomer shooterach”, a nie o „retroshooterach”. Wspólnie zastanowimy się również, do kogo taka konwencja (nomen omen) trafia? Wraz z Bartoszem Plutą (szef Iron Wolf Studio) i Ernestem Krystianem (szef Byte Barrel) spróbujemy zaś wskazać na początki mody na klasycyzujące strzelanki oraz elementy, bez których nie mogą się one obejść.
PS Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie zapytali Pluty o jego niedawną wypowiedź. Podczas giełdowego debiutu, ów stwierdził, że wiele z notowanych na NewConnect spółek wprost okłamywało graczy.
Podcast odsłuchacie także na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.
Audycji wysłuchaliście dzięki wsparciu State of Poland, Totalizatora Sportowego i KGHM Polska Miedź S.A.