Czy Netflix zwiększył zainteresowanie superprodukcją CD Projektu?
Dzieło Lauren Hissrich notuje rekordy; w ciągu trzech dni od emisji użytkownicy platformy spędzili przy nim aż 142 godziny. Zaszczytne drugie miejsce należy się zresztą… pierwszemu sezonowi „Wiedźmina”.
Jak słusznie podnosi PPE.pl, debiut widowiska podbił popularność Dzikiego Gonu; w ciągu ostatniej doby rekord równocześnie grających wyniósł aż 40 tys. odbiorców!
Gdy jednak spojrzymy na wykres w ujęciu półrocznym, dowiemy się, że… były w 2021 momenty, w których sześcioletni tytuł radził sobie nawet lepiej. Przykładowo w sierpniu Płotkę ujeżdżało aż 44 tys. graczy.
Warto też uwzględnić, że ten rzekomy „powrót na szczyt” rozegrał się podczas zimowej wyprzedaży, która z pewnością nie pozostała bez wpływu na zaangażowanie odbiorców.
Jest więc nieźle, choć oczekiwania były zapewne większe. Zwłaszcza że emisja pierwszego sezonu napędziła zbyt gry, która notowała wówczas rekordy (w pewnym momencie uruchomiło ją aż 101,930 ludzi!).
Nawiasem mówiąc: z racji wyprzedaży CD Projekt przygotował kolejny zwiastun swojego magnum opus. Prezentujemy go poniżej.
Hungry for more Witcher stories?
Check out The Witcher 3: Wild Hunt! On sale now on selected platforms: https://t.co/T2Rd9ccaJ4 pic.twitter.com/O7YSxscWtF
— The Witcher (@witchergame) December 22, 2021