Gra zyskała tryb dla hardkorów, a Carbon Studio przymierza się do przenosin na główny parkiet GPW.
Niedawny debiut Tempestfalla bynajmniej nie oznacza końca prac nad tytułem! Studio pochwaliło się właśnie dodaniem do builda hardcore mode’a. Jak tłumaczy Aleksander Caban (członek zarządu):
„Jest to tryb rozgrywki o wyższym poziomie trudności dla bardziej wymagających graczy, którzy chcą poddać swoje umiejętności wyjątkowemu testowi. Główną różnicą między Hardcore Mode, a klasyczną rozgrywką jest dodanie licznych utrudnień, tj. brak widocznych wskaźników życia przeciwników, wskaźników parowania, możliwości pomijania wspinaczki, czy zwiększenie otrzymywanych obrażeń zadawanych przez wrogów, którzy od teraz będą atakowali nas w grupach”.
Ponadto projekt odrobinę wypiękniał (Carbon Studio dodało nowe oświetlenie i efekty dźwiękowe), a jego ojcowie i matki intensywnie pracują nad przenosinami na gogle Oculusa oraz chińską lokalizacją. Na okrasę dostaliśmy świeżutki zwiastun łączący materiał z żywym aktorem oraz sekwencje wprost z gry.
Carbon Studio przypomina także o rozpoczęciu produkcji gry o roboczym tytule VRSlasher… o której wiemy jednak jedynie tyle, że się wydarzy. W przyszłym roku spółka planuje przeniesienie notowań z NewConnect na parkiet główny GPW.