Youtuberzy mają już doświadczenie w produkcji mrożonych deserów. Czy jednak potrafią kręcić lody na grach wideo?
2021 należał do Friza i spółki. W marcu sygnowane przez influencerów lody pojawiły się w sklepach, notując najlepszy debiut w 40-letniej historii marki Koral. W czerwcu do sprzedaży trafił natomiast album „Sezon 3”, błyskawicznie pokrywając się platyną.
Od przeszło roku wiadomo, że Ekipa Holding jest zainteresowana także gamedevem. Początkowo spółka negocjowała z All in! Games, ostatecznie jednak podpisała umowę z T-Bullem, firmą znaną z produkcji gier mobilnych, a od niedawna: także preprodukcji symulatorów.
Pierwszym z owoców partnerstwa jest My Dino Friend, a więc kolejna z krajowych odpowiedzi na tamagotchi. Naszym zadaniem jest zadbanie o dinozaurzego przyjaciela, którego musimy umyć, ubrać, nakarmić, urządzić mu dom i nauczyć nowych zdolności. Zabawę ma niuansować szereg minigier, dzięki którym awansujemy w rankingu opiekunów i odblokujemy nagrody.
Użytkownicy Androida ściągną produkcję ze sklepu Google Play, natomiast właściciele sprzętów z iOS-em muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość.
Dotychczasowe koszty produkcji sięgnęły 1,2 mln zł. Umowa pomiędzy GG Bay (spółka zależna Ekipa Holding) a T-Bullem przewiduje wydanie jeszcze przynajmniej jednego tytułu, o którym na ten moment wiemy jedynie tyle, że się ukaże.
Dopowiedzmy, że już wkrótce Ekipa Friza powinna zadebiutować na NewConnect.