Sierpień będzie dla studia czasem, w którym zamiast tworzyć grę, zajmie się produkcją wewnętrznego dema Witchfire.
W najnowszym wpisie na blogu The Astronauts Adrian Chmielarz zapowiedział, że studio robi w sierpniu przerwę od „podstawowych” prac nad Witchfire. Twórcy zamierzają poświęcić swój czas na stworzenie wewnętrznego dema, które pozwoli poczuć przyjemność z krótkich i długich odcinków rozgrywki. To próba wyrwania się z marazmu, który jak tłumaczy Chmielarz, zdarza się czasem w środku cyklu produkcyjnego gry.
Cała energia studia ma pójść w tworzenie tego elementu i sprawdzenie, ile rzeczy, nad którymi pracują twórcy jest już gotowych. Żeby jednak w pełni skupić się na tym zadaniu, Chmielarz zamierza spędzić sierpień „offline”, publikując tylko zaplanowane wcześniej posty. Na pocieszenie opublikował fantastyczną grafikę jednego z bossów, którą możecie zobaczyć też poniżej. Witchfire nie ma jeszcze konkretnej daty premiery – gra ma ukazać się gdzieś w 2020 roku, choć póki co nie znamy szczegółów. Widzieliśmy już krótką prezentację środowiska i parę grafik, jednak większość gry pozostaje tajemnicą.