GIC 2023 – pierwsi goście i ostatnie przypomnienie dla prelegentów!

Tegoroczna odsłona Game Industry Conference (GIC) zbliża się wielkimi krokami i z pewnością już teraz warto wpisać ten event w kalendarz. Wydarzenie odbędzie się w dniach 6-8 października, czyli równolegle z Poznań Game Arena, co stało się już swojego rodzaju tradycją. Imprezę uświetni masa wybitnych gości i prelegentów, a wszystkich, którzy czują się na siłach, by dołączyć do tego grona, zachęcamy do spróbowania się w tej roli.

Warto się jednak pośpieszyć, gdyż termin zgłaszania kandydatur mija 13 sierpnia. Należy pamiętać również o tym, że im szybciej wyślecie zgłoszenia wystąpień, tym szybciej zostaną one rozpatrzone! Więcej informacji na temat warunków udziału oraz sam formularz znajdziecie pod tym adresem.

Wśród już ogłoszonych tegorocznych prelegentów GIC znajdą się:

Kate Edwards – prezeska i główna konsultantka w firmie Geogrify, członkini zarządu organizacji Take This, była dyrektor wykonawcza IGDA oraz Global Game Jam. W swojej karierze współpracowała z takimi markami, jak EA, BioWare, Google, Amazon, Facebook, LEGO i Ubisoft.

Grzegorz Wątroba – wyróżniony nagrodą Best Programming Talk podczas GIC21! Główny inżynier oprogramowania w PixelAnt Games. Programista C z 13-letnim doświadczeniem, które zdobył, pracując w takich firmach, jak Bloober Team, One More Level, Fool’s Theory i wielu innych.

Noah Falstein – związany z branżą gier wideo od 1980 roku, a w trakcie swojej kariery pracował w LucasArts Dreamworks Interactive, 3DO i wielu innych uznanych firmach. Były główny projektant gier w Google oraz współtwórca chociażby takich tytułów, jak Battlehawks 1942, Sinistar, seria Indiana Jones i Chaos Island.

David Fox – jeden z założycieli Lucasfilm Games oraz LucasArts znany z pionierskiego podejścia do  tworzenia gier przygodowych. W przeszłości pracował nad takimi tytułami, jak Rescue on Fractalus!, Labyrinth, Zak McKracken and the Alien Mindbenders, seria Indiana Jones czy Return to Monkey Island.

Warto wspomnieć również o tym, że wszyscy prelegenci, którzy wezmą udział w Game Industry Confenerce 2023 otrzymują najdroższe wejściówki Business Pass, a na najlepszych mówców czekają też nagrody pieniężne, w wymienionym już konkursie Best Talk.

“GIC jest jedną z konferencji, na które najtrudniej się dostać z wykładem. Nigdy nie potwierdzamy speakerów przyjmowanych tylko za nazwisko, bez potwierdzonego wystąpienia — świecących tytułem „TBA” jeszcze na kilka dni przed wydarzeniem. KAŻDY kandydat jest recenzowany” – podkreśla w rozmowie z PolskiGamedev.pl Olga Matej speaker managerka GICa.

“Zgłoszenie nie kończy procesu.” – kontynuuje Jakub Marszałkowski – “Więcej niż połowa zgłoszeń jest odsyłanych do poprawki, zmiany, uzupełnienia. Potem mogą być pytania od recenzentów. Są ścieżki tematyczne gdzie konkurencja była tak duża, że musieliśmy odrzucać 90% chętnych. Dzięki tym procedurom jesteśmy w stanie zapewnić uczestnikom GIC bardzo wysoką jakość wykładów.”

Olga dodaje jeszcze – “Bardzo dużą uwagę zwracamy na pole formularza “Vertical slice”, gdzie prosimy o dokładne opisanie jednego ze slajdów, tak jak ma to być przedstawione słuchaczom. Na tej podstawie jesteśmy w stanie określić wartość merytoryczną zgłoszonego wykładu. Oczekujemy tu konkretu, mięsa, w stylu ‘aby przyrządzić idealnego steka smażymy mięso 5-6 minut z każdej strony’, a nie ‘wyjaśnię słuchaczom jak usmażyć steka’.”

Wszystkie osoby zainteresowane imprezą, a którym niekoniecznie jest po drodze z występowaniem publicznie, zachęcamy do odwiedzenia Game Industry Conference 2023 w roli uczestnika. Z agendą wydarzenia możecie zapoznać się pod tym adresem, a więcej informacji na temat biletów znajdziecie tutaj.