Gas Station Simulator: Sprzedaż & plany

Na stacji benzynowej robi się tłoczno!

Sto tysięcy kopii w cztery dni, 200 tys. sztuk w niespełna dwa tygodnie. Zainteresowanie Gas Station Simulatorem zaskoczyło chyba nawet samych twórców (Drago Entertainment), którzy potwierdzili właśnie, że sprzedaż symulatora stacji benzynowej nie zwalnia tempa. W miesiąc od premiery grę przypisało do swoich kont 300 tys. ludzi!

Autorzy szacują, że do końca 2021 r. zbyt sięgnie poziomu 550-600 tys. kopii, chwalą się także liczbą zapisów na wishlistach (300 tys.). I niedyskretnie podkreślają, że to lepsze wyniki od tegorocznych sukcesów PlayWaya – m.in. Mr. Preppera i The Tenants – oraz Drug Dealer Simulatora od Movie Games.

Joanna Tynor, prezeska Drago Entertainment, zamierza kuć żelazo, póki gorące.

„Chcemy, żeby nasz produkt był jakościowo jak najlepszy oraz dotarł do jak najszerszej grupy fanów. Dlatego też planujemy m.in. wydanie gry w wersjach konsolowych, kompatybilnych z PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Ponadto w planach na najbliższe miesiące mamy wydanie pierwszego bezpłatnego dodatku, o którym więcej opowiemy już wkrótce”.

Krakowska spółka, której kapitalizacja sięgnęła dzięki debiutowi gry ponad 90 mln zł, już wkrótce przeniesie akcje z NewConnect na rynek główny GPW.