W toku Tokyo Game Show krakowski Bloober Team pochwalił się przesiadką na Unreal Engine 5.
Podczas wczorajszej konferencji zespół podsumował 13 lat swego istnienia, i wytyczył kierunki na przyszłość. Dowiedzieliśmy się wówczas, że przy ul. Cystersów 9 powstają równolegle dwa „aspirujące AAA”: Projekt B (owoc partnerstwa z Konami) i Projekt C (jego wydaniem zajmie się Take Two). Oba są już ponoć sfinansowane, mają więcej mechanizmów, niż inne gry z portfolio spółki… acz na szczegóły musimy jeszcze zaczekać.
Obecni na GPW dziennikarze i inwestorzy zobaczyli także teaser związanego z Layers of Fear „nowego produktu”, który trafił dziś do sieci w związku ze startem Tokyo Game Show. Nie zdradza on wiele, choć tematem przewodnim – jak w „jedynce” – wydaje się (nie)równowaga między życiem rodzinnym a artystyczną karierą.
Nie znamy platform docelowych. Nie wiemy, czy nad nową grą pracuje wyłącznie Bloober Team, czy też jest on koproducentem lub powierzył markę innemu studiu. Mało tego: enigmatyczny teaser nie pozwala wyrokować, czy mowa o remasterze, rimejku, sequelu, reboocie, czy prequelu… Wiadomo natomiast, że „produkt” zadebiutuje w 2022.