Snajper trafił do bardzo wielu graczy. Co z Lords of the Fallen 2?
Notowane na giełdzie spółki podsumowują właśnie pierwsze półrocze. Raptem wczoraj informowaliśmy o nadzwyczajnych wynikach CD Projektu, ale wiemy też coś niecoś o rezultatach CI Games.
W ciągu 6 miesięcy przychody grupy wyniosły 49,2 mln zł (wzrost o ponad 80%, w stosunku do roku ubiegłego), a zysk netto zatrzymał się na poziomie 13,6 mln zł (3 x więcej niż w 2020). Największa w tym zasługa drugich „Kontraktów”… co nie powinno zresztą dziwić; w momencie debiutu w tytuł zagrywało się trzy razy więcej graczy, niż w część pierwszą, a dwa miesiące później zaczął on na siebie zarabiać, zwracając z nawiązką koszty produkcji i marketingu (ok. 30 mln zł).
Od 4 czerwca do końca sierpnia Contracts 2 sprzedało się w nakładzie 560 tys. kopii. Przy okazji prezentacji wyników prezes Marek Tymiński zaanonsował kolejną odsłonę snajperskiego tasiemca:
„Już w pierwszej połowie 2020 roku rozpoczęliśmy planowanie oraz tworzenie koncepcji następnej gry snajperskiej, w tym poczyniliśmy istotne prace związane z procesem zmiany silnika i ujednoliceniem technologii, na której tworzymy obecnie wszystkie nasze duże tytuły. Z początkiem lipca 2021 prawie cały zespół z warszawskiego studia dołączył do projektu i rozpoczęliśmy etap prac produkcyjnych”.
W komunikacie nawiązano także do zapowiedzianego 7 lat temu (!) Lords of the Fallen 2, którego burzliwą historię przytaczaliśmy choćby w tym newsie. Projekt, nad którym pracuje ekipa Hexworks, znajduje się w produkcji, a w kwietniu 2022 spółka „chce dysponować grą na etapie w pełni do przejścia, z niemal całą zaplanowaną zawartością”. (Zapewne chodzi o vertical slice’a).