Nie zdążyliście na wydarzenie, które zorganizowaliśmy wspólnie ze Strict Minds, GPW i StockWatch.pl? Nic straconego!
Co prawda konferencja finałowa szóstej edycji „Gamingu na giełdzie” już się zakończyła… ale jeśli nie mieliście okazji by wysłuchać, jak prezesi krajowych spółek dyskutują o finansowaniu gamedevu przez inwestorów, pandemicznym graniu, tworzeniu przyjaznego community albo projektowaniu rozgrywki pod kątem singla/multi – kim jestem, by Was zatrzymywać?
Dzień pierwszy (11 maja):
„Największe różnice w projektowaniu i finansowaniu gier single oraz multiplayer”
- Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek (Creepy Jar)
- Marek Markuszewski (Starward Industries)
- Maciej Łączny (Untold Tales)
- Piotr Babieno (Bloober Team)
Prowadzący: Mateusz Witczak (PolskiGamedev.pl)
„Community w grach wideo — jak stworzyć przyjazną atmosferę bez toksycznych zachowań?”
- Mateusz Kirstein (People Can Fly)
- Paweł Jawor (Far From Home)
- Damian Jaśkowski (Fundacja Indie Games Polska, 11 bit studios)
- Dominika Szot (It’s Her Game)
Prowadzący: Paweł Hekman (Polygamia.pl)
„Zamiast na miasto idziemy grać – rozrywka elektroniczna odpowiedzią na samotność w dobie pandemii”
- Jose Teixeira (Exit Plan Games)
- Paweł Waszak (Darkpoint Games)
- Ignacy Kurkowski (Unseen Silence)
- Michał Szewerniak (Duality Games)
Prowadząca: Agnieszka Zaręba (dziennikarka ekonomiczna)
„Game over czy next level? Czy polski gamedev wciąż może liczyć na łatwe finansowanie od inwestorów?”
- Paweł Bieniek (StockWatch.pl)
- Marcin Przesnyski (Chiswick Creative Ventures)
- Agnieszka Wiszowaty (Kancelaria Kurek, Wójcik i Partnerzy Radcowie Prawni)
- Dariusz Mejszutowicz (GPW)
Prowadzący: Kamil Klinowski (ekonomista, inwestor w sektorze technologicznym)
Dzień drugi (12 maja):
„Konsole, PC oraz smartfony – podział rozgrywki ze względu na platformy”
- Jarosław Wojczakowski (Vivid Games)
- Łukasz Rosiński (Varsav Game Studios)
- Krzysztof Król (7levels)
- Andrzej Blumenfeld (Far From Home)
Prowadzący: Mariusz Klamra (GRYOnline.pl)
„Jak Among Us pokonało Anthem oraz Marvel’s Avengers. Niespodziewane wieloosobowe hity pandemii”
- Marcin Marzęcki (Kool2Play)
- Michał Gembicki (Klabater)
- Marcin Jaśkiewicz (Simteract)
- Konrad Adamczewski (11 bit studios)
Prowadzący: Paweł Hekman (Polygamia.pl)
„Monetyzacja na dużych i małych platformach. Skąd pojawiły się mikropłatności w tytułach z sektora AAA?”
- Piotr Babieno (Bloober Team)
- Jakub Pieczykolan (Qubic Games)
- Maciej Kasprzak (Totalizator Sportowy)
Prowadzący: Mateusz Witczak (PolskiGamedev.pl)
„Relacje inwestorskie w czasach pandemii. Jak skutecznie komunikować działania spółki przez internet?”
- Krzysztof Kostowski (PlayWay)
- Piotr Babieno (Bloober Team)
- Michał Masłowski (Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych)
- Łukasz Rosiński (Varsav Game Studios)
Prowadząca: Agnieszka Zaręba (dziennikarka ekonomiczna)