…ale czy na pewno?
All in! Games pochwaliło się zbytem Paradise Lost, który ponoć „przewyższa wstępne prognozy” spółki. Intrygująca przygodówka na cztery dni od premiery trafiła do 12 tys. użytkowników Steama. Dodajmy, że liczba ta nie uwzględnia egzemplarzy sprzedanych na PlayStation 4, Xboksie One i GOG-u.
„Zainteresowanie Paradise Lost bardzo nas cieszy, tym bardziej, że podana liczba dotyczy tylko jednej platformy. Od środy do niedzieli włącznie, gra trafiła do ponad 12 tysięcy nabywców, co potwierdza, że obraliśmy właściwą strategię dla promocji tego tytułu. Zanotowany wynik jest lepszy niż prognozowaliśmy, więc jesteśmy na dobrej drodze do realizacji najbardziej optymistycznego scenariusza”.
– skomentował Piotr Żygadło (All in! Games). Pochwalił się również, że zwiastuny gry obejrzało blisko milion osób i że już wkrótce trafi ona na Epic Game Store oraz na Switcha („szczególnie na tej ostatniej platformie liczymy na dużą sprzedaż” – deklaruje prezes).
W tzw. międzyczasie wzrosła liczba opinii użytkowników na platformie Valve (313 wystawionych not, 78% pozytywów). O tym, jak na grę zareagowali profesjonalni krytycy, przeczytacie z kolei w naszym przeglądzie recenzji.
Całkiem niedawno All in! Games podzieliło się z nami harmonogramem premier. Wynika z niego, że Ghostrunner – największy dotychczas sukces sprzedażowy wydawcy – ma być rozwijany przynajmniej do końca roku, natomiast na kolejny tytuł One More Level (o nazwie kodowej Cyber Slash) trochę jeszcze poczekamy.