„Naprawiono błąd sprawiający, że strumień moczu wciąż był widoczny po tym, jak NPC załatwił potrzebę i odszedł z tego miejsca”.
CD Projekt Red publikuje kolejną zapowiedź łatki. Kolejną, bo chwilę wcześniej studio podzieliło się z nami teaserami nowinek, by dzień później przypomnieć, że aktualizacja wkrótce się ukaże.
Ponieważ zakres zmian pozostawał dotychczas przedmiotem internetowych debat (niekiedy – z użyciem słów zelżywych), spółka postanowiła zagrać z nami w otwarte karty. Pełna lista poprawek jest dostępna pod tym adresem, poniżej przedstawiamy natomiast wybór najzabawniejszych „patch notesów” (wg redakcji PolskiGamedev.pl).
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że wrzucenie ciała do bagażnika samochodu powodowało odpalenie silnika.
- Naprawiono błąd sprawiający, że strumień moczu wciąż był widoczny po tym, jak NPC załatwił potrzebę i odszedł z tego miejsca.
- Gracz nie będzie już trzymać w rękach broni podczas sceny romansu z Judy w zadaniu W topieli.
- Jedzenie dla kota potrzebne do adopcji Nibblesa można teraz kupić w kilku sklepach w Night City.
- Naprawiono problem z gwiazdami migoczącymi na powierzchni jeziora w jednej ze scen.
- Naprawiono błąd, który sprawia, że V utyka w pustym budynku podczas wysiadania z samochodu zaparkowanego zbyt blisko ściany.
- Rozsunięcie rozkładanej drabiny nie spowoduje teraz śmierci gracza, jeśli znajduje się poniżej drabiny.
- Naprawiono błąd w zadaniu Komu bije dzwon, który sprawiał, że postać głaskała kota bez kwestii dialogowej. // V teraz prawidłowo zwróci się do kota!
- Naprawiono problem z NPC-ami poruszającymi się po śmierci.
- Szlafrok Kerry’ego nie jest już przyklejony do dolnej części jego ciała.
Kiedy doświadczymy ww. wspaniałości? Cóż, nie wiadomo. W tzw. międzyczasie analitycy wyliczyli, że zbyt gry spada znacznie szybciej niż innych tytułów AAA, a inni badacze mocno ścięli prognozy sprzedaży.