Ruszyły zgłoszenia do konkursu dla twórców gier niezależnych.
Krakowski Park Technologiczny rusza z medialną ofensywą! Również tegoroczne Digital Dragons nie odbędą się stacjonarnie, na osłodę jednak: impreza dorobiła się aż trzech online’owych odsłon; Indie Celebration (13-14 maja), Business Meet Up (13-14 maja) oraz Digital Dragon Conference (7-8 września).
Wspomniane „Indie Celebration” ma się odbywać na podobnych zasadach, co w zeszłym roku (w którym – przypomnijmy – triumfowały Ghostrunner, The Riftbreaker, Stoneshard i Last Oasis). Na Steamie zamelduje się kilkadziesiąt buildów, które będziemy mogli samodzielnie sprawdzić (a później przyznać laur publiczności). Organizatorzy chwalą się, że współorganizatorami eventu będą Reboot – Adria Games Initiative i DevGAMM, a partnerami wydarzenia zostały Movie Games i Creepy Jar. Formularz zgłoszeniowy znajdziecie pod tym adresem. Swoje produkcje możecie zgłaszać do 9 kwietnia 2021, następnie międzynarodowe jury wyłoni 60 finalistów
W tegorocznym programie pojawia się również Business Meet Up, a więc platforma matchmakingowa, która połączy developerów, fundusze inwestycyjne i wydawców. Dostęp do niej ma być w pełni darmowy, możemy także liczyć na panele dyskusyjne dotyczące finansowania projektów z branży.
W ramach Digital Dragons Conference tradycyjnie nie zabraknie wykładów, paneli, spotkań biznesowych oraz wirtualnej przestrzeni wystawienniczej. Jak co roku zwieńczeniem imprezy ma być gala Digital Dragons Awards.
„Tegoroczną edycję postaraliśmy się zorganizować tak, by wszyscy przedstawiciele branży mogli zaistnieć na Digital Dragons 2021. Nawiązujemy ścisłą współpracę z innymi konferencjami z Europy Środkowo-Wschodniej, chcemy połączyć nasze siły, by jeszcze bardziej uatrakcyjnić ofertę. Branża gier nie zna granic, a wirtualna wersja wydarzeń pozwala nam je faktycznie omijać. I chociaż wszyscy tęsknimy za spotkaniami „na żywo” to jednak mam nadzieję, że nasza tegoroczna propozycja spotka się z dużym zainteresowaniem branży. I przypominam, że wszystkie wydarzenia są dostępne za darmo”.
– komentuje Anna Krampus-Sepielak, szefowa Digital Dragons.